ZAMIESZ(K)AJ W ŁODZI – NAJLEPSZA PRACA W MIEŚCIE

10-31 lipca

Organizator: SGI, Łódzkie Centrum Wydarzeń, „Gazeta Wyborcza” w Łodzi

 

Kto chce zamieszkać na próbę w ekskluzywnym miejscu, poznać atrakcje wielkiego miasta i do tego zarobić niezłe pieniądze, może wziąć udział w akcji „Zamiesz(k)aj w Łodzi”. Zadanie jest proste – chodzi o sprawdzenie, jak mieszka się na eleganckim Osiedlu Sokołówka, jak żyje się w Łodzi. I opisywanie tego w filmowym dzienniku: wideoblogu. To pierwsza taka akcja w Polsce, którą zorganizowały: firma SGI,  Łódzkie Centrum Wydarzeń i redakcja Gazety Wyborczej Łódź

By stanąć do rywalizacji wystarczy nadesłać przez Internet krótki film o sobie. Stawką jest lipcowy test mieszkania w mieście. Przez trzy tygodnie tester będzie sprawdzać, jak żyje się na Osiedlu Sokołówka oraz codziennie zwiedzać Łódź, poznając jej atrakcje. A na zakończenie odbierze trzy tysiące złotych.

Akcja będzie miała dwa etapy – najpierw wybrany zostanie jej bohater. Każdy, kto zechce wziąć udział w konkursie będzie musiał nagrać krótki film, w którym zaprezentuje się i powie, dlaczego chciałby zostać osobą testującą mieszkanie. Film powinien zawierać kilka wmontowanych obrazków z najbliższego otoczenia kandydata. Należy go wysłać w terminie między 19 czerwca a 3 lipca.

Filmy kandydatów będą przyjmowane, a następnie publikowane na stronie www.zamieszkajwlodzi.pl, gdzie każdy internauta będzie mógł skomentować i ocenić prezentację. Głosy odwiedzających mają znaczenie dla konkursowego jury – do 10 lipca podejmie ono decyzję, która z kandydujących osób zostanie testerem.

Drugi, główny etap akcji potrwa od 10 do 31 lipca. W tym czasie wybrana osoba zamieszka w luksusowym, trzypokojowym mieszkaniu na Osiedlu Sokołówka w Łodzi. Jej zadaniem będzie wyłącznie prowadzenie wideobloga. Codziennie o tej samej godzinie opublikujemy przygotowaną przez nią filmową relację: jak mieszka się w tym miejscu i jak żyje w Łodzi. Tester będzie codziennie zaproszony do odwiedzenia kolejnej z katalogu łódzkich atrakcji, będzie też mógł codzienne skorzystać z zaproszenia do jednej z restauracji sieci Rajskie Jadło.

Akcja zakończy się wielkim podsumowaniem 31 lipca, podczas którego tester otrzyma czek na trzy tysiące złotych. To wspólny projekt firmy SGI, Łódzkiego Centrum Wydarzeń i redakcji Gazety Wyborczej Łódź.

Kontakt prasowy: Robert Stachowiak, dyrektor marketingu SGI, tel. 601 33 74 88, e-mail: robert.stachowiak@sgi.pl

Social media